Heeft u een vraag voor ons?
Bij Martin's Hotels staan de gezondheid, de veiligheid en het welzijn van onze gasten en medewerkers altijd voorop. Kunt u de informatie die u zoekt niet vinden? Geef ons een seintje!
Ontdek onze veiligheidsmaatregelen

Verbeterde schoonmaak- en desinfectieprotocollen
Kamers en openbare ruimtes
- Kamers: nieuwe procedures gericht op intensieve reiniging met een strenge en specifieke desinfectie van de meest gebruikte ruimtes door getraind personeel, waarbij de interactie tot een minimum wordt beperkt.
- Openbare ruimten (receptie, lobby, gangen, toiletten, restaurants): er is een grondige reiniging en desinfectie van de openbare ruimten en de ruimten met veel verkeer uitgevoerd.
- Openbare ruimten (receptie, lobby, gangen, toiletten, restaurants): er is een grondige reiniging en desinfectie van de openbare ruimten en de ruimten met veel verkeer uitgevoerd.

Social Distancing
Richtlijen & Interactie
- Veiligheidsborden - we hebben speciale borden gemaakt in alle gemeenschappelijke ruimtes van de hotels om iedereen te herinneren aan de noodzaak om een veilige afstand te bewaren.
- Herschikking van gemeenschappelijke ruimtes - het meubilair is verplaatst, in overeenstemming met de nieuwe wetgeving, om klanten te helpen sociale afstand te bewaren.
- Assistentie van het personeel - om klanten te helpen deze maatregelen in alle ruimtes te implementeren.
- Herschikking van gemeenschappelijke ruimtes - het meubilair is verplaatst, in overeenstemming met de nieuwe wetgeving, om klanten te helpen sociale afstand te bewaren.
- Assistentie van het personeel - om klanten te helpen deze maatregelen in alle ruimtes te implementeren.

Bescherming
Voor onze klanten en medewerkers
- Veiligheids- en desinfectiemateriaal voor gasten: desinfectiegel & -maskers indien nodig zijn beschikbaar tijdens hun verblijf.
- Werknemersbescherming: alle hotelmedewerkers hebben toegang tot de uitrusting de apparatuur die nodig is om hun werk uit te voeren met maximale gezondheidsgaranties.
- Vereiste uitrustingapparatuur voor leveranciers: Alle leveranciers die toegang hebben tot het hotel moeten voldoen aan de vereiste veiligheidsmaatregelen.
- Werknemersbescherming: alle hotelmedewerkers hebben toegang tot de uitrusting de apparatuur die nodig is om hun werk uit te voeren met maximale gezondheidsgaranties.
- Vereiste uitrustingapparatuur voor leveranciers: Alle leveranciers die toegang hebben tot het hotel moeten voldoen aan de vereiste veiligheidsmaatregelen.

Communicatie
Interactie beperken
Om direct contact te vermijden raden wij het gebruik aan van onze Martin's App (Available @ App Store & Play store) & onze chatmodule die beschikbaar is op onze website.

Catering
Aangepast voor uw veiligheid
- Leverancierscertificering: wij volgen de strengste veiligheidsvoorschriftenprotocollen in het leveringsproces.
- Voedselveiligheid: we verminderen de hantering van producten en het contact met mensen tijdens zowel de bereiding als de levering door het gebruik van eenmalige verpakkingen.
- Room service en take-out: onze restaurants en roomservice volgen strikte veiligheidsprotocollen instructies.
- Catering voor vergaderingen en evenementen: met nieuwe presentatiemogelijkheden die het risico op besmetting tot een minimum beperken.

Luchtkwaliteitsmaatregelen
In al onze hotels volgen we voortdurend de strengste normen voor de zuivering en desinfectie van ventilatiesystemen.

Achter de schermen
- Al onze medewerkers moeten voldoen aan de eisen op het gebied van gezondheid op het werk.
- Opsporingsprotocollen: actieplannen in geval van gezondheidsproblemen van cliënten, met de mogelijkheid tot isolatie.
- Personeelstraining: Respect voor de veiligheidsprotocollen en praktijken die zijn aangepast aan de gezondheidsvoorschriften.
- Health and Safety Manager r in elk hotel
- Opleiding van werknemers
- Opsporingsprotocollen: actieplannen in geval van gezondheidsproblemen van cliënten, met de mogelijkheid tot isolatie.
- Personeelstraining: Respect voor de veiligheidsprotocollen en praktijken die zijn aangepast aan de gezondheidsvoorschriften.
- Health and Safety Manager r in elk hotel
- Opleiding van werknemers

Coronavirus Symptomen
Ben je verkouden, heb je keelpijn, hoest je of is jouw lichtaamstemperatuur gestegen? Dan vragen we u om thuis te blijven en niet naar onze hotels, restaurants of spa's te komen.
Hieronder vindt u enkele van de belangrijkste symptomen, ga naar deze website om alle symptomen te ontdekken.
Hieronder vindt u enkele van de belangrijkste symptomen, ga naar deze website om alle symptomen te ontdekken.

Koorts
Je hebt koorts als je temperatuur boven de 37,8C is.

Sterke hoest
De hoest is een nieuwe, doorlopende hoest, waarbij je meer dan een uur lang veel hoest of drie of meer hoestbuien hebt in 24 uur.

Keelpijn
Een zere keel is pijn, krasheid of irritatie van de keel die vaak verergert als je slikt.

Hoofdpijn
Meer dan 1/3 van de covid-19 patiënten had symptomen zoals duizeligheid of hoofdpijn ervaren.
Hoe jezelf beschermen

Was je handen
Was ze regelmatig met zeep. Er zijn ook hydro-alcoholische verdelers beschikbaar.
READ MORE
Draag een masker
Het dragen van een masker is overal in het hotel verplicht, behalve op de kamer.
READ MORE
Hoesten/niezen
Hoest of niest in je elleboog of in een papieren zakdoekje voor eenmalig gebruik.
READ MORECovidClean certified
Martin's Hotels, een collectie Belgische charmehotels, restaurants, spa's en vergaderzalen, heeft ervoor gekozen om al zijn vestigingen te laten CovidClean™ certificeren.
Met de CovidClean™-certificatie van Safehotels kunnen gasten zien dat elk etablissement van Martin's Hotels onafhankelijk werd beoordeeld en gecontroleerd door Safehotels, een van 's werelds meest betrouwbare certificatiemerken.