Algemene protocollen

We vragen elke deelnemer om een mondmasker verplicht te dragen:
  • In de publieke delen
  • In de meeting zalen
  • In het restaurant behalve indien u aan tafel zit
  • In de zalen en ruimtes waar bijeenkomsten tot 200 personen kunnen plaatsvinden.
Onze vergaderzalen worden zo ingericht dat ze voldoen aan de afstandseisen en zodat elke deelnemer zijn eigen ruimte heeft. 
Vergaderruimtes en pauzeruimtes worden na elk event en elke pauze grondig schoongemaakt, gedesinfecteerd en verlucht. 
We zorgen ervoor dat op meerdere plaatsen in het hotel een ontsmettingsmiddel beschikbaar is en balies zijn beschermd met een plexiglas scherm.
Minstens 1 deelnemer moet zijn contactgegevens achterlaten in geval dat contact tracing nodig zou zijn.

Eten en drinken
  • Koffie, water en andere pauze items worden individueel duurzaam verpakt.
  • Tafels en stoelen voor deelnemers staan op een veilige afstand van elkaar geplaatst en we zorgen voor creatieve individuele lunchpakketten
  • Indien een maaltijd is voorzien verwijzen we graag naar onze veiligheidsprotocollen van onze restaurants. 
Download onze veiligheidsprotocollen voor events hier :


Vergaderingen & Opleidingen

Voor deelnemers vanuit hetzelfde bedrijf die samenkomen in het kader van hun werk:

  • In de voorziene meetingzaal:
    • Elke deelnemers heeft een persoonlijke tafel
    • 1,5m afstand of veiligheidsscherm tussen de tafels
    • Mondmasker verplicht voor alle verplaatsingen in de zaal
    • Aanwezigheid van ontsmettingsgel in de ruimte
    • Geen aanwezigheid van het hotelpersoneel in de zaal
  • Maximum 200 deelnemers
  • Een verantwoordelijke moet aangesteld worden die toezicht houdt op het naleven van de veiligheidsmaatregelen.
  • Minstens 1 deelnemer moet zijn contactgegevens achterlaten in geval dat contact tracing nodig zou zijn.

Voor opleidingen gelden dezelfde richtlijnen, maar met een maximum van 100 personen. Echter is het mogelijk om via lokale authoriteiten een grotel aantal aan te vragen.


Groepen, verenigingen en sportclubs

Voor georganiseerde activiteiten, in het bijzonder door een club of vereniging: 

  • Maximum 50 deelnemers
  • Altijd de aanwezigheid van een trainer of meerderjarige opzichter
  • Hun eigen protocollen zullen toegepast worden
  • Een verantwoordelijke moet aangesteld worden die toezicht houdt op het naleven van de veiligheidsmaatregelen


Trouw- en familiefeesten

Voor vergaderingen, recepties en banketten met een privékarakter zoals familie- of vrienden bijeenkomsten, voor welke het niet mogelijk is om de social distance te respecteren:

  • Maximum 10 personen, zonder het tellen van kinderen jonger dan 12
  • Indien een maaltijd is voorzien verwijzen we graag naar onze veiligheidsprotocollen voor eten en drinken in onze restaurants: 
  • De organisatie van een dansavond is verboden

Nieuwe Meeting & Event set-ups